Názory uživatelů: Reklamace se nevyhnou ani prémiovým hodinkám či Edge. Co potkalo mě a co vás?

21.4.2025
Málokomu vydrží hodinky nebo jiné „sportovní“ zařízení fungovat věčně. Někdy se ale něco pokazí daleko dříve, než bych čekal. Reklamoval jsem například Edge 1040, Edge 1050, Instincty 2X, Forerunnery 955 atd.
Reklamace

Zatím jsem reklamoval pětkrát, ale je to dáno i tím, že toho mám doma prostě moc...


Právě se mi vrátila z reklamace cyklonavigace Edge 1050. Byla stará nějakých osm měsíců, kupoval jsem ji hned po uvedení na trh. Už delší dobu měla problém se synchronizací dat s mobilním telefonem, resp. Connectem. Aktivity sice ukládala, ale nenačítala žádná další data z jiných zařízení - prostě jako kdyby nefungoval TrueUp.

Pak jsem začal mít problém s dobíjením a připojením k počítači. Zkoušel jsem různé kabely USB-C (ten orginální, co mám k Edge 1040 mi mimochodem odešel a už nedobíjí), ale bez úspěchu. Nakonec to došlo do stavu, kdy E1050 už nebylo možné ani zapnout. Poslední věc, kterou cyklonavigace zvládla, byl update beta firmwaru. Pak se mimochodem rozjela i ta synchronizace, ale při pokusu o dobití konec. Šlus. A tak putovala k prodejci.

Instincty 2X vydržely rok

Před Vánocemi se mi vrátily z reklamace hodinky Instinct 2X. Byl jsem bez nich téměř měsíc. Vzhledem k tomu, že to nejsou moje hlavní a jediné hodinky, tak mi to nijak nevadí, ale kdyby to tak bylo, asi bych byl dost mrzutý. Pravděpodobně bych si koupil nějaké náhradní na dobu reklamace a pak si je buď nechal jako záložní nebo je prodal.

Co bylo za problém? Hodinky se zásadním způsobem zpomalily. Instincty jsou pomalé obecně a vždy, když je po nějaké době zapnu, jsou pomalé do doby, než se sesynchronizují s Connectem. A to někdy trvá i půl dne. Přitom Fénixy, Forerunnery a další „normální“ modely to zvládají v řádech minut a žádné zpomalení nepozoruji.

Tip: Moje hodinky Instinct 2 a Instinct 2X mají problém se synchronizací dat. Netuším, kde je problém

Jenže tentokrát (na konci listopadu) to bylo nějaké jiné, hodinky byly výrazně zdechlejší. A tak jsem je restartoval. No a už nenaběhly, skončily u trojúhelníčku. Nepomohlo ani připojení k počítači nebo k nabíječce. Takže hupky dupky na reklamaci, po necelém roce. 

Moje další zkušenosti 

Aktuálně jsem reklamoval už pět zařízení Garminu. Jako první to byly Fénixy 6X Pro Solar, které podobným způsobem odešly po čtyřech měsících. Ale tam to bylo pozvolné, něco jako degradace elektroniky. Nejprve se začaly vybíjet rychlostí 25 % za den, pak přestaly komunikovat s počítačem a nakonec se zpomalil systém.

Reklamoval jsem rovněž cyklonavigaci Edge 1030, také někdy v té době, ta zase trpěla modravým okrajem okolo celého displeje. Bylo to tehdy velký humbuk, potkalo to v podstatě každého, kdo si koupil Edge v prvních měsících. Okraje byly časem tak výrazné, že zejména na mapě už mi to začalo fakt vadit. 

Čtěte dále: Fénix 6X Pro Solar aneb Co mě vedlo ke koupi nových hodinek

 

Tlačítko jako zásadní problém?

A konečně to byly Epixy, u kterých zase zlobila mechanika tlačítek. Zejména tlačítko Start se jakoby zadrhnulo v pozici zmáčknuto, takže chod se výrazně zkrátil a zcela zmizela jakákoliv odezva. Na optimální chod tlačítek jsem docela pes a když každé tlačítko jde jinak, tak mi to fakt vadí. Docela hrůza je to na mých FR 255, které zase mají výrazný dvojstisk a často se mi stane, že zejména tlačítko Dolů nedomáčknu. 

Čili u Epixů to nebyla nějaká zásadní vada, která by znemožňovala hodinky používat, ale když už za ně člověk dá 22 tisíc, tak má určitá očekávání. Nutno říct, že takové Fénixy 7X Pro a vůbec celá řada F7 Pro a Epix Pro, už má mechaniku naprosto parádní a pro mě jsou to aktuálně nejlepší tlačítka na hodinkách Garmin obecně. F7X Pro, které mám už rok a půl, se chovají stále stejně dobře jako na začátku.

Zápisky bloggera (20): Nekvalitní tlačítka dokážou zkazit dobrý dojem z hodinek. Jenže často zlobí

V náročném provozu by to bylo horší

Vzhledem k tomu, kolik používám hodinek a dalších zařízení Garminu, mi to nepřijde jako zásadní míra poruchovosti. Jenže já svoje zařízení nepoužívám každodenně, protože je střídám. Třeba v době updatu tohoto textu střídám na levé ruce Fénixy 8 AMOLED a Forerunnery 965, na pravé mám Vívoactive 6, které testuji. Ale ještě minulý týden byly Endura 3 a Instincty 3 Solar. Záleží vždy na tom, co mám v pánu testovat a psát. 

Zápisky bloggera (37): Hromady hodinek, nápady na články a ztracená kondice

Kdybych používal všechna svoje zařízení opravdu v režimu 24/7, tak by míra poruchovosti byla jistě vyšší. Jiné je to také u hodinek a cyklonavigace Edge - ta leží na stole nebo v šuplíku a projede se na pár hodin několikrát týdně. To samé platí pro hrudní pásy nebo cykloradar. Kdežto hodinky máte na ruce furt, takže se ani nedivím, že to zkrátka někdy nevydrží.

Opravy po záruce

Pár měsíců po ukončení záruky jsem také řešil problémy s barometrem na Forerunnerech 955. Při některých běžeckých aktivitách se neukázal průběh nadmořské výšky, prostě zde byla rovná čára. Podle diskuzí to není úplně vzácná chyba, ale bohužel hodinky už byly po záruce. A co teď?

Naštěstí v obchodě Pulsmetry.cz, odkud všechny svoje hodinky mám, byli natolik vstřícní, že problém vyřešili novým modelem v rámci jakési „prodloužené záruky“. Když člověk nakoupí nějakých deset hodinek a cyklonavigací, má určitý nadstandardní přístup. Věřím ale, by se maximální podpory dostalo i komukoliv jinému.

Úplně první hodinky, kde jsem řešil problém, byly Forerunnery 935. Tam ovšem nešlo o samovolnou poruchu, ale jednoduše mi spadly na zem a přestalo fungovat tlačítko Menu. Hodinky se daly používat, protože do doplňků jsem se dostal a mohl jsem listovat shora dolů, stejně tak jsem mohl zapínat aktivity, ale už si nic nenastavil. V nouzi to však stačilo.

Protože to prý nešlo opravit, Garmin mi nabídl koupi nových hodinek za sníženou cenu. A sice Forerunnery 945 za nějakých necelých šest tisíc, přesně si cenu už nepamatuju. Jenže já se rozhodl přejít na Fénixy 6X Pro Solar (a ty jsem pak reklamoval, viz výše) pro jejich fakt parádní displej, takže FR 945 jsem posunul bratránkovi. Ostatně nabídka na levnější produkt je u Garminu celkem standardním řešení „oprav“.

A co vy? Jaké máte zkušenosti s poruchovostí a reklamacemi?


Diskuse k článku (63)
Tagy: 


Přidat komentář



Komentáře k článku

Zpět na článek

Instincty 2X míří na reklamaci podruhé. Opět se opakuje stejná chyba - hodinky se šíleně zpomalily, nechtěly komunikovat s mobilem a po restartu se už nezapnuly. Zůstaly viset na nápisu "Garmin". Hm...
Vaše jméno, přezdívka: 
Život s Garminem

Nakonec pomohl factory reset pomoc kombinace tlačítek. Ale vzhledem k tomu, že se mi to stalo celkově už potřetí, tak si říkám, jestli tam není fakt něco špatně.
Vaše jméno, přezdívka: 
Život s Garminem

U mě je bohužel zklamání v přístupu. Kdysi jsem koupil FR225 . Po nějaké době z nich byla cihla, vyřešeno vrácením peněz. Pak jsem zkusil, další, nakonec Vivoactive 3, a ty jsou katastrofa. Vždycky jednou za čas update, po kterém se hodinky vybily během pár hodin, a po každé aktivitě bylo nutné restartovat do továrního nastavení, jinak se během pár hodin vybily do nuly. Dle fora ten problém byl prostě v modelu, a v software který garmin asi moc nekontroloval. Jenže každé vybití do "nuly" znamená taky zářez do akumulátoru, a ten byl po letech kaput, protože měl tak pětkrát víc cyklů, než měl mít. Nabídka garminu tehdy byla - miniaturní sleva na Vivoactive 4. Nechal jsem to plavat, hodinky jsem přestal nosit na cokoli krom sportu, a jsem smířený s tím, že hodinový běh už nezaznamenám. Tak jsem laboroval co místo nich. Vše je přeplněné featurama, které jako hobby-běžec vlastně zase tak moc nepotřebuji. Jasně, jako ajťáka mě zajímají, ale vlastně jsou tak nějak spíš zajímavé, než nezbytné. A s tím, že nás asi brzy čeká předplatné začínám laborovat s tím, že se na Garmin vybodnu. Vzato kolem a kolem, nějaké Xiaomi Watch se dají koupit za 3k, budou fungovat +- podobně jako levnější kousky od Garminu, a jako bonus - luneta u nich chrání displej. Ty "zapuštěné" lunety jsem prostě nepochopil. Pro člověka co musí občas do sklepa, sem tam seká zahradu atd. je vystouplé sklo jistota poškrábání. Pokud oželím NFC, klidně můžu jít i do Corosů. Ale jasně, kámoška co kupuje Garminy kolem 30k má od Garminu při selhání výrazně zajímavější nabídky. Ne že bych to nechápal, ale občas mi přijde, že ten přístup Garminu "kupuješ levné šunty, tak se nediv" je na cokoli pod 10-12k. Což už je docela dost. Nechci utratit za hodinky víc, než to co dám za běžecké boty za 18 měsíců.
Vaše jméno, přezdívka: 
Karkulka

735xt po roce vibrovali reklamace uznána. Varia už bohužel po záruce odešlo tlačítko. 840 zatím funguje ale tlačítka jsou naprosto neodpovídající ceně vakl jak u computers z Ali, o nedrzicim krytu konektoru nemluvím. Fenix 8 zatím ok a zpracovani se zdá ok ale za ty peníze aby ne. Obecně mi kvalita přijde dost bídná. nabízené funkce(ecosystem) asi pořád nejlepsi na trhu ale s kvalitou by měli neco udělat.
Vaše jméno, přezdívka: 
Pavel

2x reklamovány FR645MUSIC (vždy špatný barometr). 1x Epix2 za tlačítka. Vždy jsem dostal nový kus. Poslední "patálie" nastala když mi Garmin poslal místo nového použitý kus (Edge Explore 2). Byl celý od bahna a prachu, okamžitá výměna za nový ;-)
Vaše jméno, přezdívka: 
pan H.


Jakože nově koupené EE2 došly s bahnem?
Vaše jméno, přezdívka: 
Život s Garminem

Přesně tak :-) celé od bahna a pod fólií prach a nečistoty. Prý pochybení ve skladu :-)
Vaše jméno, přezdívka: 
pan H.

Reklamoval jsem Fénix 7 kvůli tlačítkům, byla to bída. Dostal jsem nové, prodal, teď mám 7 Pro a tam je to naprosto parádní, tlačítka jsou nebe a dudy. Takže za mě top.
Vaše jméno, přezdívka: 
Petr

Mám stejnou zkušenost, Epixy a F7 bída, ale F7X Pro paráda. Aktuálně jsou to pro mě nejlepší tlačítka, co jsem hodinkách měl.
Vaše jméno, přezdívka: 
Život s Garminem

Já mám aktuálně šesté Garmin zařízení za 10 let a reklamace jen jedna - Edge 530 za modrý okraj displeje, tzv. halo effect. Musím se přiznat, že jsem měl vždy na MIP tak nízké nároky, že jsem to ani jako chybu nevnímal. Ale až na internetu jsem zjistil, že se tohle běžně reklamuje a zákazníci dostávají nový kus. 520 už končila a 530 šla teprve do prodeje. Nebyla tedy adekvátní náhrada a nechal jsem si vrátit penéíze. Po pár týdnech šla do prodeje 530 a tu jsem koupil. Mám v šuplíku Edge i Fenix 6, takže kdyby se něco pokazilo na Fenix 8, mám po odbu reklamace aspoň náhradu na záznam aktivit
Vaše jméno, přezdívka: 
Brad

Úplně jsem to nechytil. Za Edge 530 sis nechal vrátit peníze, ale současně sis ji pak pořídil znovu?
Vaše jméno, přezdívka: 
Život s Garminem

Překlep samozřejmě, 520 jsem reklamoval
Vaše jméno, přezdívka: 
Brad

Já měl modrý okraj na Edge 1030, ani jsem nevěděl, že už to potkalo předchozí generaci.
Vaše jméno, přezdívka: 
Život s Garminem

520 a 820 tím trpěly hodně
Vaše jméno, přezdívka: 
Brad

Tak naštěstí Edge 1040 už to nemá - mám ho 2,5 roku a stále v pohodě. Počítám že Edge 540 a 840 na tom budou stejně.
Vaše jméno, přezdívka: 
Život s Garminem

Mám za sebou niekoľko reklamácii hodiniek Garmin a to konkrétne prvej rady Instinct. Prvé hodinky mi prišli z fabriky s oškrkanou lunetou, takže išli naspäť. Na druhých hodinkách mi po polroku používania odišiel senzor ABC. Na ďalších hodinkách tentokrát Instinct Solar mi po 8 dňoch od kúpy odišlo solárne nabíjanie, navyše tieto hodinky prišli z fabriky totálne zajebabrané od lepidla na miestach, kde sa lepili. A pri posledných Instinct Solar mi po roku odišla baterka. Celá tá generácia bola jedno veľké nešťastie a totálny šmejd. Keby mi to vtedy v rámci reklamácie nevymenili za I2 Solar, ktoré som mal dva roky a teraz slúžia bezproblémov ďalšiemu majiteľovi, už by som po týchto skúsenostiach nebol zákazník Garminu.
Vaše jméno, přezdívka: 
Filthy

To vypadá fakt na nepovedený hodinky. U mě zatím dobrý, mám Instincty 2 a ty drží už dva roky.
Vaše jméno, přezdívka: 
Petr

Mám za sebou pokus o reklamaci Forerunner 965 kvůli vadnému chodu tlačítek na pravé straně (divný dvojklik) v Garmin Evropská- bylo mi v servisu řečeno, že pokud tlačítka zaznamenávají stisknutí, není důvod reklamace. Poté vedle v prodejně jiným pracovníkem řečeno, že by to dělat nemělo a že mám do konce záruky víc mačkat, aby se tlačítka ještě víc vychodila a přestala fungovat ještě v záruce :)
Vaše jméno, přezdívka: 
Vs

Na FR 255 i FR 965 mám doublestisk taky, prakticky na každém tlačítku, někde víc, někde míň. Až je to skoro nepříjemné. Ale dokud se mačkají a reagují, reklamaci vám nevezmou. Na Epixech jsem to měl tak, že tlačítko zůstalo jakoby zaseknuté a nevracelo se. A na Epixech, které mám teď, mi to dělá zase :-) Prostě kvalita mechaniky tlačítek byla dříve dost mizerná, první hodinky, s nimiž nemám problém, jsou až Fénixy 7X Pro a Endura 3.
Vaše jméno, přezdívka: 
Život s Garminem

Mám za sebou reklamaci FR 955, barometr, čili to samé jako v článku. Prostě místo nadmořské výšky v grafu jen rovná čára. Nové hodinky zatím drží, tak uvidíme.
Vaše jméno, přezdívka: 
Jerry

Tohle byl velký problém u Fenix 5 svého času. Nebyla tam rovná čára, ale ukazovalo to výšku třeba 5000m :-)
Vaše jméno, přezdívka: 
Brad

Instinct (Garmin refurbished - ofiko krabička)až na to, že měří docela ptákoviny ( hlavně body battery a stress, to se ale domnívám, že je vlastnost, ne závada) tak nemají problém. M.j autore, ten sběr zařízení Garmin je diagnóza (úchylka), místo suchého února bych zkusil analogový únor - byl by asi přínosnější!
Vaše jméno, přezdívka: 
Igor

Vy by ste radsej mohli skusit suchu Velku noc :) Vdaka tomuto webu som celkom rychlo vyfiltroval vhodnych adeptov na kupu, takze ked ho to bavi, nech pise kolko vladze. K teme. V zivote som ziadnu elektroniku nereklamoval, snad to takto aj ostane :)
Vaše jméno, přezdívka: 
Haas

Každý má nějakého koníčka. Teď mám vyhlídnuté F6X Pro Solar a brzy bude FR 955 od kamaráda, co čeká na FR 975. Už si buduju vitrínku :-)
Vaše jméno, přezdívka: 
Život s Garminem

První reklamace Instinct I,reklamované před koncem záruky, nefunkční tlačítka, Alza,vráceny peníze. Instinkt crossower,začal se zamlžovat displej, reklamace Evropská nový kus,problém se opakoval,vráceny peníze. Nyní Fenix 8 Amoled 47mm,zatím bez problémů. Brácha měl s těmi crossowery ty samé problémy, ale přesto šel do nich po třetí
Vaše jméno, přezdívka: 
Petr

Instinct Crossover má údajně problém s vodotěsností, to by mohlo být tím...
Vaše jméno, přezdívka: 
Honza

2,5 roku FR955 bez problému
Vaše jméno, přezdívka: 
Marian

U mně Fenix 6Pro - měsíc po záruce přestaly fungovat vibrace - znělo to, jako by se uvolnila ta excentrická hmota a na osičce jen prokluzovala. Oprava neexistuje, dostal jsem nabídku na slevu cca 5.000.- na nové. Ovšem podle ceníku bez slev, takže bych se dostal na cenu nového kusu u jiného výrobce.
Vaše jméno, přezdívka: 
Dan

Tenhle přístup mi trochu vadí - tam kde by se jiní pokusili o opravu, Garmin prostě řekne "ne" a nabídne nový kus. Ale bohužel za relativně vysokou cenu.
Vaše jméno, přezdívka: 
Život s Garminem

Tak záleží jak u koho a kde. Za mne velice solidní nabídka, viz koment níže.
Vaše jméno, přezdívka: 
Kubas

Každopádně s (ne)opravou souhlas. Bohužel to takto mají nastavené.
Vaše jméno, přezdívka: 
Kubas

U Enduro 2 mi po třech měsících přestal fungovat snímač tepu a bylo to ihned vyřešeno výměnou za nové hodinky. Bylo mi řečeno prodejcem, že Garmin na toto dbá a ihned řeší takřka vše výměnou za nové zboží.
Vaše jméno, přezdívka: 
R

No, hlavně by se to vůbec nemělo stávat po třech měsících. Hm.
Vaše jméno, přezdívka: 
Michal

Chyby se právě musejí stávat v záruce, když se ti to stane 25. měsíc, tak jsi víš kde :-)
Vaše jméno, přezdívka: 
Brad

Tím asi bylo myšleno, že jednoho překvapí, že se chyba objeví tak brzo.
Vaše jméno, přezdívka: 
Život s Garminem

Mě překvapuje, že až tak pozdě, po třech měsících :-) Je to elektronika, porucha buď hned nebo nikdy :_)
Vaše jméno, přezdívka: 
Brad

Stává se to snad ve velkém množství?? I ty nejlepší značky a výrobci mají občas nepodarek, takže tvůj názor je trochu mimo.
Vaše jméno, přezdívka: 
R

Zene jsem koupil Venu 3S a ty mely problem s pripojenim. Uz parovani bylo takovy "chlupaty" a nasledne se treba i za 2 hodiny (nejpozdeji pres noc) odpojily od mobilu a bylo treba restartovat mobil i hodinky, aby se zase kamaradily. Vyzkousel jsem 3 ruzny mobily (vcetne meho letiteho Samsungu, ktery frcel v pohode s F6X) a nic. Prolezl jsem mrak internetovych diskuzi a celkove se je snazil zlomit k poslusnosti asi 3 tydny a nic. Takze reklamace a za tyden byly vraceny penize. Problem byl zrejme ve firmware, kdy ani pres PC nesel vnutit novy. Shodou okolnosti kolegyne zeny dostala take Venu 3S s problemy jako pres kopirak. Nasledne jsem poridil ty stejny, jen jiny kus a vse fungovalo tak jak melo - bezproblemove parovani, aktualitace FW apod. Nicmene ty nervy s prvnim kusem...
Vaše jméno, přezdívka: 
Wazi

U Fenix 7x odešlo v záruce tlačítko - výměna za nové. U těchto po záruce také porucha (jiného) tlačítka - nabídka nákupu Fenix X Pro či Epix 2 za polovinu (včetně jakéhokoli řemínku). Tak pochopitelně jsem vzal MIP a řemínek Carbon Gray DLC Titanium. Vše řešeno v Garmin Evropská.
Vaše jméno, přezdívka: 
Kubas

Měl jsem Instinkty l i 2 solar, ale oboje jsem reklamoval kvůli špatně chodícímu barometru nebo vyvíjející se baterii Teď mám zrovna na reklamačce forerunnery 255 kvůli tlačítkům. Spodní pravé se začlo při aktivitě mačkat samo, horní pravé zlobilo už od začátku, občas reagovalo až na druhý pokus. Mám pocit, že reklamují garminy v jednom kuse...ale stejně není kam moc jít, takže co už
Vaše jméno, přezdívka: 
Brůča

Kamarád měl problém s barometrem na FR 955, výměna za nový kus. U některých aktivit měl u výšky prostě rovnou čáru.
Vaše jméno, přezdívka: 
Život s Garminem

Já už jsem reklamoval 1x Forerunner 255 reklamace uznána a mohl jsem si vybrat jiné, takže 255m, teď jsem je reklamoval znova a znova reklamace uznána.pokazde mi odešel barometr.skakala mi tam patra, takže za den třeba 200-300 pater.a třeba na ovale jsem měl vystoupáné přes 300m.... 2x černý Petr, tak doufám že už jsem si tu smůlu vybral . Jinak jsou hodinky totiž super.
Vaše jméno, přezdívka: 
Vosajda79

Mě to výšku ukazovalo, ale v rámci stovek metrů mimo. Ráno jsem to zkalibroval, bylo stálé počasí, a jen jsem sledoval během dne, jak cestuju třeba o 200 výškových nahoru a dolů. :-D Pořád doufám, že mi teď z reklamace vrátí peníze a koupím zas instinkty, třeba 2X. Nebo má cenu čekat na trojky?
Vaše jméno, přezdívka: 
Brůča

Já bych si na ty trojky počkal. Počítám leden/únor...
Vaše jméno, přezdívka: 
Život s Garminem

Je fakt, že když jsem přežil bez hodinek už skoro měsíc, tak bych to ještě chvíli mohl zvládnout :-)
Vaše jméno, přezdívka: 
Brůča

Tak já na F7 vadný pixel - výměna za nové. A F7Pro jsem reklamoval hned po koupi asi dvakrát nebo třikrát po sobě. Měl jsem bordel ve snímači, jakoby černý kus termo lepidla, v servisu mi řekli že to tam být nemá a nezaručí mi správné měření tepu. Až třetí nebo čtvrté (když mi je osobně vybrali v servisu) byly v pořádku. Věřím, že to tam má spousty lidí, ani o tom neví. Nedívejte se na snímač, já vás varoval :-D
Vaše jméno, přezdívka: 
Honza1

Zajímalo by mě dle zkušeností, jak hodinky reklamujete přímo u Garminu. Kupoval jsem je v prodejně Černý Most a hned druhý den jsem je byl reklamovat kvůli vadě displeje a dali mi hned na prodejně nové. Teď bych chtěl hodinky reklamovat kvůli značným dvojklikům u tlačítek start a back, a jde mi o to, jestli je lepší hodinky zaslat poštou na Evropskou nebo si tam osobně zajít a problém jim popsat, nebo jestli řešit problém prvně se servisem garmin přes email( i když zrovna tohle je někdy na dlouho )
Vaše jméno, přezdívka: 
vs

Já to vždy řešil poštou, protože nejsem z Prahy... 2× přes prodejce, 2× přes Garmin přímo (viz jiný příspěvek).
Vaše jméno, přezdívka: 
Život s Garminem

Jiný příspěvek o reklamaci jsem v lupě nenašel. Jde mi o to, kde vezmu nějaký reklamační protokol, který bych Garminu zaslal s hodinkami, prolezl jsem jejich stránky a nikde nic. Tak nevím jestli si ho mailem vyžádat nebo ho sepsat volnou formou.
Vaše jméno, přezdívka: 
vs

V tomto vlákně... "Edge 1030 jsem reklamoval přímo přes Garmin, I2X přes Alzu, Epixy přes Pulsmetry a F6X také přes Garmin. Dříve jsem kupoval primárně přes Garmin, teď už přes Pulsmetry a výjimečně přes Alzu."
Vaše jméno, přezdívka: 
Život s Garminem

Stránky

Zpět na článek