Chyba synchronizace TrueUp: Proč se duplicitní aktivity opakovaně vracejí do deníku Connect?

1.1.2023
Čas od času se mi do deníku Connect vrátí duplicitní aktivity, které už byly jednou smazány. A to samozřejmě ovlivňuje měsíční a roční součty a další statistiky
Duplicitní aktivity

I když byly tyto aktivity už jedno nebo vícekrát smazány, objevují se v historii znovu


Patřím mezi několik uživatelů Garminu, kteří často měří tutéž aktivitu pomocí dvou zařízení - někdy i třech najednou. Zpravidla jde o hodinky a cyklonavigaci, někdy o dvoje hodinky. Srovnávám, testuji. Někdy přesnost GPS bez a se snímačem rychlosti, někdy teplotu při jízdě, jindy zase datová pole, čitelnost displeje apod. 

Obě aktivity pak zpravidla uložím do deníku Connect pro následnou analýzu, přičemž jednu si posléze ponechám, pojmenuji, přidám fotky apod. a tu druhou smažu. A po čase, nedokážu říct, za jak dlouho přesně, se tu aktivita objeví znovu. Čekal bych, že funkce synchronizace TrueUp toto pohlídá a stejnou aktivitu stejného typu (jen z jiného zařízení) už podruhé do deníku nenahraje. 

No dobře, vymažu tu aktivitu ještě jednou, ale ona je tam za chvíli zase. A tak se to opakuje i vícekrát, než Connect pochopí, že tam duplicity opravdu nechci. Řešením je smazat aktivitu i z hodinek nebo z cyklonavigace s tím, že by se tam přes TrueUp nahrála ta z druhého zařízení. Jenže takhle to nefunguje. Když aktivitu z hodinek nebo cyklonavigace smažu, už se mi tam ta, co v deníku Connect zbyla, nenahraje. 

S tímto se potýkám už několik let a nezdá se, že by se to zlepšovalo. Ovlivňuje to měsíční souhrny a roční přehled v deníku Connect, na součty v hodinkách a cyklonavigaci to vliv naštěstí nemá. Zatím to řeším tak, že si v hledání aktivit nechám najít text „horská cyklistika“ (případně jiný typ) a nalezené aktivity jednou za čas promažu. Ale je to zkrátka zbytečná komplikace. 

Nepřehlédněte: Hodinky Forerunner 935, Physio TrueUp a problémy se synchronizací


Poznámka: U hodinek Fénix 6X Pro Solar se mi dokonce smazaly všechny souhrny a zůstal mi jen prosinec a část listopadu 2022. Garmin přiznává, že v poslední době má se TrueUp nějaké problémy, ale to se netýká těchto duplicit, ty jsou přítomny dlouhodobě. 

„We have identified an issue with Physio TrueUp for those using multiple devices with Physio TrueUP enabled. We expect to have the issue resolved soon but we want to alert everyone in case you are experiencing the issue. There is a workaround that resolves the issue for you.

How to solve it: Turn off your True Up on both devices, Sync. Turn on True Up again, Sync a 2nd time.“


Diskuse k článku (0)
Tagy: