Komentáře

Přidat komentář



Komentáře k článku

Zpět na článek

V tabuľke ako môžes podať rovnaký výkon rovnaké pulzy rovnaký čas a mat rozdielny trainning efect?
Vaše jméno, přezdívka: 
Giles

Co hodinky změří, to hodinky změří...Já mám někdy skoro stejné hodnoty, ale jiný tréninkový efekt. Do metrik vstupuje řada údajů, nejenom výkon či tepovka. Na ebajku dal TH za stejný čas více výjezdů, čili to mohlo mít vliv na anaerobní efekt atd.
Vaše jméno, přezdívka: 
Život s Garminem

Tomu rozumiem ze na ebike prešiel viac. Skôr pri tých prvých dvoch ma to prekvapilo lebo dĺžka trvania rovnaká aj úsilie vo watoch
Vaše jméno, přezdívka: 
Giles

Jenže průměr není totéž co průběh. Tam určitě došlo k řadě rozdílům, navíc nebyly stejně dlouhé výjezdy ani sjezdy atd. Prostě jsou to naprosto rozdílné jízdy, kde mají ale podobné průměry tepovky a výkonu.
Vaše jméno, přezdívka: 
Život s Garminem

Jak bylo řečeno, jste procento nebo možná promile, kdo to tak bere. Jinak elektro je pro lidi, co nechteji makat, ono to je i videt, kdo na nich jezdí a jak vypadá. A něktěří si dokonce myslí, že jsou sportovci. Zverstvo je, když na tom jezdí deti, aby nemusely šlapat, vidím to každý den. Hodně mladých si to přečipuje a jsou nebezpeční sobe i okolí a slapat nemusí, mají to jako babetu, víme všichni, že to lze. Další nebezpečná kategorie jsou staří, kterí už nemaji na to, aby jezdili na klasickém kole, nemají sílu, rovnováhu, koordinaci, reflexy, ale elektro jim neco z toho dá a pak to je hooodně nebezpečné. Radeji ujedu o pár km méně, ale chci být cyklistou....ne elektriářem. Je fajn, že někteří to využívají jako vy, ale to je naprosté minimum. Osatatní na otazku proč maji elektro, odpovídají, přece se nebudu dřít, když to jede samo.
Vaše jméno, přezdívka: 
Zdenek


Měl jsem kdysi stejný pohled. Taky jsem si myslel, že s ebajkem ze mě už nebude cyklista a za motor jsem se pár týdnů dokonce styděl. Je to ale všecko jen jen o lidech a o tom, jak kola využívají. Ne každý chce jezdit na kole proto, aby měl pohyb a byl sportovcem. Má ho jako dopravní prostředek stejně jako el. koloběžku nebo skútr. Není třeba hned všechny odsuzovat jen proto, že mají pod zadkem motor. Třeba mému tchánovi a tchyni el. kolo výrazně rozšířilo možnosti a mají znovuobjevenou radost z pohybu.
Vaše jméno, přezdívka: 
Život s Garminem

Ano je mizivé procento, kterým ano. Dělají jsem s tím podvody v cyklosoutěžích a pod. Ten smer, kterým se to ubírá je jasné, ale v globálu to žene lidi od sportu pryč, ale komerce je zválcuje, jako většinu co odolávali. Jeden z party se nechá zmanipulovat a ostatní už mu nestačí, protože má pod zadkem podvůdek a u dětí a lenochů to je jasné... Kazdému, co jeho jest. ;-)
Vaše jméno, přezdívka: 
Zdenek

To video jsem viděl. A ano, takhle to funguje u sportovně založených jako je právě TH. Jenže, drtivá většina lidí, co si pořídí ékolo ho chtějí právě proto, aby si máknout nemuseli. Pokud by v testu jel stejnou dobu nebo stejnou vzdálenost vedle člověka na normálním kole, bude mít výdej ve watech nižší, čímž se dostáváme k tomu, že ne, skutečně ta námaha není stejná. Video je určeno spíše pro různé výletníky, co dojedou kolem rybníka k výčepu, aby se mohli při pochlastávání poplácávat po zádech, jak si to dávají. V závěru TH pěkně srhnul svoje myšlení a to, o co lidem jako on hlavně jde a co považují za ten správnější biking.
Vaše jméno, přezdívka: 
Hrudkin

Možná. Ale můj web je imho pro lidi, co si máknout chtějí. A těm se podobné srovnání může hodit. Protože z něj uvidí, že i na ebajku si můžou máknout a současně dojedou dál a výš.
Vaše jméno, přezdívka: 
Život s Garminem

teda Ludvo ty seš hlava, čím víc gólů dáme tím víc bodů máme... Kdo by to byl řekl, že na e-biku dojede dál a výš...
Vaše jméno, přezdívka: 
tonykov

Ruku na srdce, kolik ebikeru to tak ma? Max 10%, kteri si na tom opravdu maknou. Zbytek se jen veze. Jezdim v Beskydech a ebikeru mam plne pozadi. Nepozdravi, zavodi proti analogu, je jich vsude hromada, takze kde byl kdysi klid a ovek tam potkal leda turisty a nebo fyzicky zdatne bikery, dnes clivek potkává pupkace, kteri se spolu bavi o tom, jak tomu dneska dali a jak je fajn, ze ebike maji, oac se dostanou tam, kde kdysi ani nedokazali vyjit. A kdyz uz clovek vyjede kamsi nahoru na kopec , tak jsou zhrzení, ze tam nekdo vyjel nahoru svou silou, a jiz zminovany pozdrav ani nereaguji. Takze trosku druha strana mince. Mam analagoveho trailoveho pevnaka a take jsem řešil koupi druheho kola. Koupil jsem analogoveho trail fulla a max spokojenost. Po x letech jezdeni mi hltacka km prisla jako veprarna, casem uz se neni jam posouvat a pomohl by jedine gravel nebo silnice. Zacal jsem jezdit na zabavu a neresim, ze byvh diky ebiku mohl i par km dale. Naopak jsem ve 45 zacal jezdit na vyskove metry a treba loni mi pekne cinklo 72000, sotoliny, lesy, coz potesi mnohem vic, kdyz to davam za sve.
Vaše jméno, přezdívka: 
Martin

To nikdo nerozporuje. Každý využívá kolo jinak, stejně jako auto nebo mobilní telefon. Třeba v Rakousku na analogu nejezdí skoro nikdo, tedy aspoň v Alpách. A u nás se ten trend taky obrací, kdesi jsem četl rozhovor s výrobcem kol, že do analogu se dnes už skoro ani nevyplatí investovat... Za mě je bajk s lehkým a málo výkonným motorem super pro ty, co mají buď drobné zdravotní potíže nebo málo času, aby na analogu někam dojeli a užili si to. A motor TQ HOR-50 je přesně to, co na svém kole chci. A když mám náladu, tak si vezmu analog (mám 2 ks) a jedu za svoje - ale už ne tak jako dřív. Prostě tělo není robot a nefunguje věčně stejně.
Vaše jméno, přezdívka: 
Život s Garminem

A v Dansku zase nejezdi nikdo na ebike. Rakousko je necim vyjimecne?
Vaše jméno, přezdívka: 
Qyq

Alpy? Kopce? Tady zase někdo trolí.
Vaše jméno, přezdívka: 
Život s Garminem

Jezdím na elektrokole už dva roky a nelituju toho, i když neřeším zdravotní důvody jako vy. Prostě můžu si dát delší vyjížďku ve stejném čase (mám rodinu) a hlavně si dávám kopce, který by mě dřív ani nenapadly.
Vaše jméno, přezdívka: 
Michal

Jsem zdravý, za tři roky bych si chtěl koupit nové kolo (bude mi 45) a přesně tohle řeším. Koupit normál, nebo elektro. Už jen kvůli tomu, že když jdu na dvě hodiny na kolo, tak to elektro mi dokáže zvýšit dojezd, protože se nebudu do kopců plácat 10km/h. A jak je vidno, dokáže se na tom člověk zhuntovat, nebo si to udělat jako regeneraci.
Vaše jméno, přezdívka: 
Archik

Jezdím na ebajku už přes tři roky a i kdybych byl zdravý, tak bych jezdil také. Je to super, když si člověk dojedete 20 km na traily, pojezdí si, dojede zpátky a ještě má dost síly na to, aby šel porýt zahradu :-) Dá se makat i jezdit na pohodu, a super je, že si můžu vybrat. Což na analogu nejde, tam člověk prostě maká a hotovo. Před pár dny jsem dojel z chalupy na kole (asfalt, 100 km, 900 m výškových, 25 km/h) a byl jsem docela zdrchanej. Dnes ráno 90 km po trailech na ebajku, 25,5 km/h a tepovka dokonce vyšší. Rohlík na xichtu a záhy jsem zapadl do posilky... Nohy v lepším stavu než po cestě z chalupy.
Vaše jméno, přezdívka: 
Život s Garminem
Zpět na článek