Využil jsem jedné nenáročné jízdy s rodinou a nafotil pár srovnání toho, jak vypadají displeje F7X Pro v safíru a Edge 1040 v soláru na slunci, v lese či pod mrakem. Nedopadlo to úplně dobře ani pro jedno zařízení
Na modelu Edge 1030 mně trápil nepřesný snímač teploty a rychlé samovybíjení, na Edge 1040 zase problém se snímači. A nevyřešil jej ani poslední firmware 19.19/19.22
V novém firmwaru se objevuje možnost, po které volám už léta - a tou je zobrazení až čtyř datových polí na mapě. Dosud cyklonavigace Edge uměly pouze dvě
Přehled solárního dobíjení během jízdy s průměrnou intenzitou solárního dobíjení, grafem a celkovým počtem ušetřených minut. V dolní části jsou pak datová pole. Na grafu je krásně vidět, kdy jsem vjel do lesa...
Nový model cyklonavigace nejenže vydrží dlouho, dlouho, dlouho, ale může se navíc dobíjet sluníčkem. A to i ve vypnutém stavu. Postřehy a tipy po roce používání Edge 1040
Nové cyklonavigace Edge 540 a 840 a starší model Edge 1040 po updatu umí najít stoupání v okolí. A to díky doplňku Climb Explorer alias Průzkumníku stoupání
Oba modely jsou si velmi podobné, a to jak fyzickými rozměry, tak funkcemi - a to včetně solárního nabíjení. Hlavním rozdílem je dotykové ovládání. Uvnitř české ceny!
Samostatná obrazovka s přehled účinnosti solárního dobíjení. Toto uvidíte ale jen v létě, protože v zimě či na podzim je solár celkem k ničemu. Na obrazovce je graf s průběhem dobíjení a celková účinnost
Zásadní výhodou velkého displeje cyklonavigace Edge 1040 je samozřejmě zobrazení mapy a aktivní navigace. Výhodou za jasného letního dne pak může být i solární dobíjení, které přidá až 20 minut na každou hodinu jízdy
Nějak se mi ty řemínky (a hodinky) začínají hromadit. A to na fotce nejsou modely Venu 2, Venu 2S, Venu 3, Forerunny 45S a 55, co používají moje dcery a manželka