Nová verze aplikace Express řeší problém se zničeným seznamem aktivit a doplňků v hodinkách (snad)
Hlavní záložky
Na přelomu srpna a září jsem si všiml, že se mi začaly rozpadat některé hodinky, a to doslova. V nastavení se mi přeházely doplňky a aktivity, některé úplně zmizely. Naštěstí jsem nepřišel o nastavení hodinek jako takových, ale poskládat vše do původního stavu zabralo dost času. Potkalo to Epixy, Fénixy 7X Pro a Fénixy 6X Pro.
A když jsem to pak na F7X Pro musel absolvovat podruhé, začal jsem pátrat, co se to děje. Prošel jsem desítky diskuzí na fóru Garminu a našel příčinu - synchronizace s aplikací Express na počítači. Ten mohl za to, že se úplně rozbilo nastavení hodinek. Garmin k tomu ve fóru uvedl jen krátkou noticku a dál to neřešil:
„Our engineers have identified the cause of an issue that may cause the watch settings to be reset after syncing with Garmin Express. This should be resolved with a software update to Garmin Express, this update is expected mid September.“
Nepřehlédněte: Hodinkám Fénix 7X Pro, Epix a Fénix 6X Pro se úplně rozbily aktivity a doplňky. Kde je chyba?
Následujících 14 dnů jsem tedy dobíjel hodinky tak, že jsem v počítači zabil proces Garmin Express na pozadí, aby se mi nespouštěla aplikace. A když pak vyšla kýžená aktualizace, tak jsem ji hned provedl. Zatím jsem nezkoušel, zda to opravdu pomohlo, protože mě fakt nebavilo se vrtat v tolika hodinkách, ale Garmin v logu uvádí, že chyba byla opravena.
Novinky verze 7.27:
- Added support for the Rally 110/210
- Fixed an issue with device software versions displaying incorrectly.
- Fixed an issue with Glances and Activity lists being moved or reset on devices after a sync with Garmin Connect.
Takže tomu budu věřit a vy si to zatím můžete vyzkoušet.
Program Express: Připojení hodinek a dalších zařízení k počítači. Synchronizace dat a správa map
Diskuse k článku (4)
Přidat komentář
Komentáře k článku
Zpět na článekVíte někdo jak vypnout to
"Added support for the Rally
Nepsal jsem to, protože vždy
Mně zmizela ikona F8 AMOLED