Komentáře

Přidat komentář



Komentáře k článku

Zpět na článek

Skuste pripevnit snimac kadencie na koleso el. biku a porovnat otacky :) Ja som si na hodinkach musel nastavit satelity na maximum, automatika mi v lese merala na uplne rovnakej trase dost rozdielne hodnoty (10%)
Vaše jméno, přezdívka: 
Peter

Má to teda vůbec smysl používat automatické nastavení obvodu, když se neustále mění podle GPS? Není lepší stará metoda? Rysky na zem a plášť a ideálně víc otáček na zatíženém kole?
Vaše jméno, přezdívka: 
Honza

Asi tak nejak.... Rozdilne tlaky, rozdílné vzorky na plastich a tvrdost matrise na plastich bude vzdy proti temto typum senzoru, ktere se nastavuji na obvod kola.
Vaše jméno, přezdívka: 
Martin

Obvod se v průběhu jízdy upravuje, ale v malém rozsahu. Výhodu to má - protože záleží na tom, jak člověk foukne plášť. Nebo když dává čidlo na jiný náboj (což já občas dělám). Ale jasně, není problém nastavit manuál a hotovo. Mně spíš zaráží, proč z čidla od Garminu chodí jiný údaj otáček než z kola (od motoru).
Vaše jméno, přezdívka: 
Život s Garminem

Je to divný, když by to mělo fungovat úplně stejně, je to přece jenom snímač otáček, všech ostatní počítá Garminu. Já používám čidlo taky a když jsem to zkoušel bez něj, dycky to naměřilo míň, takže i když to nemusí být úplně přesný, tak je to furt lepší než bez něho.
Vaše jméno, přezdívka: 
Petr


Používam aj ja čidlo rýchlosti... Sparovane s hodinkami... Kde vidíš obvod kola- kolesá? To som nenašiel nikde
Vaše jméno, přezdívka: 
Giles

V podrobnostech snímače. Tam se také dá nastavit, jestli ho bere automatika, nebo jestli je nastavené ručně. Viz článek, na který odkazuju z textu: https://www.zivotsgarminem.cz/cidlo-rychlosti-kadence-zasadni-doplnek-pro-jizdu-na-kole
Vaše jméno, přezdívka: 
Život s Garminem
Zpět na článek