Komentáře

Přidat komentář



Komentáře k článku

Zpět na článek

Vypadá to, že odebrání zařízení z Connectu a jeho znovupřidání je takový všelék (něco jako restart systému Windows). Děkuji za tip. Mně to na Epix Pro pomohlo.
Vaše jméno, přezdívka: 
Pavel Babák

Garmin v poslední době docela perlí, těch chyb se kumuluje víc a víc...
Vaše jméno, přezdívka: 
Život s Garminem

Je neuvěřitelné, že např. u Garmin 2 Pro, došlo k tomu, že předchozí zavedené měření EKG po aktualizaci na verzi 23.18 zmizelo ! Skutečně těchto průšvihů u renomované firmy, je v poslední poněkud příliš. Takže asi budeme se stát pomalu ajťáky, abychom opravili firemní šlendrián. Zřejmě je utopistické očekávat od Garminu brzkou nápravu, třeba opraveným softwarem.
Vaše jméno, přezdívka: 
myrda

A co zkusit výše zmíněně znovupřipojení ke Connectu a opětovnou aktivaci?
Vaše jméno, přezdívka: 
Život s Garminem

Jeden průšvih za druhým, jsem zvědavý kdy se z toho Garmin vyhrabe, pokud vůbec někdy.
Vaše jméno, přezdívka: 
Adam


Díky, už jsem začínal být zoufalej a mále jsem sáhnul po továrním resetu.
Vaše jméno, přezdívka: 
Jarda
Zpět na článek