Komentáře

Přidat komentář



Komentáře k článku

Zpět na článek

"Obecně platí, že zařízení Garmin nejsou navržená tak, aby si je uživatel opravoval sám." //// Obecne to síce platí, ale neplatí to pri modeli Garmin Fenix 7/PRO, kde si chudáci ľudia, ktorí za ne zaplatili IBA 1000 € musia sami na hodinkách meniť poškodené spínače na tlačidlá za lepšie, aby im to vôbec fungovalo :D :D
Vaše jméno, přezdívka: 
Filthy

Pecka bola aj v komentároch na stránke garminrumors, kde týpek dal pod tento príspevok odkaz na nejaký blog, v ktorom chlapík rozoberá a popisuje aj iné hodinky od Garminu a zistil, že vo Fenixoch 8 je okrem iného aj niekoľko rokov starý hardware :D
Vaše jméno, přezdívka: 
Filthy

Ano, podle mně je to jeden z hlavních negativů Garminů - naprosto nulová pozáruční podpora a servis. Když mně měsíc po záruce odešel u Fenix 6 pro vibrační motorek, nabídli mně slevu 2.000.- na nový kus v obchodě, který byl o cca 2.000.- dražší než konkurence. U přístrojů v cenách, za které garmin prodává by měl být servis dostupný.
Vaše jméno, přezdívka: 
Dan

Přitom by stačilo ty hodinky udělat tak, aby se daly snadno opravit. Minimálně ty, co mají šroubky a nelepí se tělo. Jenže to by pak bylo méně penízků do kapsičky Garminu.
Vaše jméno, přezdívka: 
Sedan

Upřímně toto mě u Garminu dost štve. Koupíte si hodinky za 15,20,30 tis. Kč a za dva tři roky aby jste kupovali nové, protože výdrž baterie jde dolů.
Vaše jméno, přezdívka: 
Martin


Kdysi se mi pokazily FR 935, odešlo jen tlačítko, ale přesto neopravili a nabídli mi FR 945 za tuším 6990 nebo tak nějak. Přitom opravit by to určitě šlo, a levnějc.
Vaše jméno, přezdívka: 
MB
Zpět na článek