Komentáře

Přidat komentář



Komentáře k článku

Zpět na článek

Přesně na tuto kombinaci jsem čekal, velká baterka a lehký motor. Doteď to bylo buď jedno, nebo druhé, těžké kolo s velkou baterkou nebo lehké kolo s malou baterkou. Asi budu muset taky zkusit.
Vaše jméno, přezdívka: 
Bajker

Je to parádní kolo, jestli je možnost ho vyzkoušet, hurá do toho. Mně se na kole líbí hmotnost pod 20 kg a současně velká, fakt velká baterka.
Vaše jméno, přezdívka: 
Život s Garminem

Mám Norco s Boschem SX a taky super, motor má víc síly jak tenhle TQ, ale je asi hlučnější, slyšet je furt. Taky spojka se tu tam ozve. Ale ten motor je výrazně větší a je na kole prostě vidět, TQ se tam tak nějak ztrácí... A taky to má větší baterku, Bosch jen 400 Wh a to často dost limituje na dojezdu. A nejde vyndat ven, což mě někdy dost štve, blbě se to dobíjí mimo barák.
Vaše jméno, přezdívka: 
Petr

Tak zrovna o tomhle Norco Fluid VLT C3 jsem taky uvažoval, ale odradila mě nemožnost vytáhnout baterii ven a dobít mimo. Na Railu (Bosch CX5) vyhodím baterku na jedno otočením imbusu. Bosch také nemá tak dobré možnost ladění motoru, resp. neumí nastavit přímo míru asistence v procentech (jako TQ), jen plus a minus od nějakého standardního nastavení, do kterého ale člověk nevidí.
Vaše jméno, přezdívka: 
Život s Garminem

Nádhera. Mám staršího EXe 9.5, najeto osm tisíc po dvou letech a přijde mi, že motor je hlučnější než dřív. Takový lehký bzučivý zvuk. A taky je hlasitější spojka okolo těch 25 km/h, dělá jakoby "pfrrrr". Tiše, ale znatelně. Máte také FEXe, nesetkal se s tím taky?
Vaše jméno, přezdívka: 
MB


Úplně stejná zkušenost. Nejprve hlučnější spojka, zvuk jak popisujete, později se přidal i zvuk motoru jako takového, jako kdyby lehké bzučení vysavače. Furt je to přijatelné, ale už to rozhodně není nejtišší motor na trhu. Ale objevilo se to až někdy kolem 11 tisíc km. Podle servisu se k tomu TQ staví tak, že je to prostě vlastnost a na reklamaci není nárok.
Vaše jméno, přezdívka: 
Život s Garminem
Zpět na článek